Thursday 25 April 2013

Menanti dan terus menanti . . Menunggu dan terus menunggu

Hari nie aku terus rasa kesunyian . . Kesunyian yang teramat sgt . . 
Aku sudah mula mengubah hidup aku . . Aku terus sembahyang dan memohon doa utk Allah bukakan pintu hati dia untuk aku . . Setiap hari aku menangis disebabkan semua nie . .

Awak , bila pintu hati awak akan terbuka utk saya . . ? Saya sunyi saya sedih awak bukan lagi awex saya bini saya teman hidup saya . . hmmm
Awak maafkan saya atas silap saya sebelum nie . . Saya menyesal sangat . . Awak jangan  buat saya macam nie . . Saya tak boleh terus kan hidup saya dengan tenang tanpa awak . . 
Saya rindukan awak panggil saya PAPA . . 

Walaupun awak mcm nie,kawan kawan tanya awak mcm mana sihat tak kapel lagi ke . . ? Saya ye aku kapel lagi dgn dia . . Sebab nanti aku nk kawen dgn dia sorang je . . 
Awak tau tak walaupun kita mcm nie bagi saya, awak tetap milik saya . . Milik saya selamanya . . Status tu takkan pernah berubah . . Awak akan tetap jd milik saya . . Saya takkan biakan lelaki lain tawan hati awak . . Saya pernah cakap yang awak adalah perempuan terakhir . . Saya taknak perempuan lain dah . . 

Awak lembutkan lah hati awak tuh utk saya . . Utk terima saya kembali . . :( Saya merayu awak . .
Jangan kecewakan saya mcm perempuan- perempuan lain kecewakan saya . . Please :'(
Nanti awak buka lagu nie ea Tajuk dia Hanya Engkau Yang Mampu ( Aizat ) . . 
Awak dengar lagu nie taw . . Saya tak tau nak ckp mcm mana lagi dengan awak . . Tak tau nak ckp mcm mne lagi yang saya betul-betul kesal dgn sikap saya sebelum nie . . Saya mahukan awak kembali . . :'(

Sapa yang singgah kat blog Yusra nie tolong aku . . Tolong aku doakan supaya hubungan kami seperti dulu . . Aku mohon sangat . . Ya Allah aku mohon dariMu supaya lembutkan hati insan mu nie utk terima aku kembali dan satukanlah kami menjadi 1hati yang bahagia seperti dulu . . Amin Yarabalalamin .

Saya mahukan
awak kembali ke
dalam hidup saya
Yusz :'(

No comments:

Post a Comment