Tuesday 23 April 2013

Berakhir Atau Tak . . ?

Hari nie 11 bulan 5 hari . . Berakhir kisah kami bersama ?
Dia dah tawar hati dengan aku . . Aku terima keputusan dia demi walaupun hati aku betul-2 berat utk terima . .
Awak, walaupun kita xde ape-2 kite kekal kan blog nie . . Kite still hidupkan Blog Yusra nie oke . 

Sumpah hari nie aku sedih giler . . Dia lah org ke2 yang buat aku kecewa mcm nie . . 
Dia buat aku benci dia,aku benci semua org n aku benci diri aku sendiri . .
Dia ckp nak bersendiri . . hmmmpp Aku biakan dia bersendiri . . Dia cakap dlm hidup dia, dia just mahukan aku . . Aku tak tahu lah betul atau tipu semua tuh . . Aku akan tunggu dia . .
Tapi aku akan terima dia kalau dia still sepertimana aku tinggalkan dia sekarang . . 
Setiap inci di badan dia,kalau ade lelaki sentuh ade lelaki jamah aku bersumpah yang aku tak kan terima dia dah . . Aku hanya mahu bertanggungjawab terhadap diri dia yang aku tinggalkan hari nie je . . 

Sepanjang aku bersama dia sampai hari nie . . Aku terkilan 1 je . . Aku terkilan dia tak masukkan pic kami bersama dalam INSTAGRAM . . Aku nak sgt dari ari tuh lagi aku minx tapi dia tak masukkan pun . . hmmmppp Sedih giler . . 

Awak , walaupun mcm nie saya akan tetap tunggu awak . . Saya akan tetap sayangkan awak . . 
Saya akan tetap cintakan awak . . Dan saya perlukan awak untuk lengkapkan hidup saya nie . . 
Awak segalanya bagi saya . . Tak pernah berubah . . 
Tapi jgn lakukan sesuatu yang memakse untuk saya bencikan awak selamanya . . 

Saya harap awak bahgia sekarang tanpa saya . . :(

Oke lah
Assalamualaikum

luahan hati
seorang yg
memerlukan awak
Yusz

No comments:

Post a Comment