Thursday 25 April 2013

Apakah Semua Nie . . ?

Semua dah macam nie . . Kenapa dia buat mcm nie . ? Kenapa . . ? ? 
Saya tak tahu nak ckp ape lagi . . Malam nie saya lepaskan segalanya . . 
Baru nie awak nek KL balik . . ? Tak cite ape-ape pon pasal awak jumpe dia kan . . 
Semua nie jadi disebabkan dia . . 
Dia butakan mata awak . . Awak tak nampak semua tuh . . ? Awak nak pertahankan orang yang menyebabkan hubungan kita macam nie menyebabkan awak selalu tipu saya . . ? 
Malam nie saya terpaksa buat keputusan mcm nie . . Utk pilihan awak selama nie . . 
Macam macam cerita awak . . Saya taknak cerita kat sini . . Sebab ibarat saya mengaibkan orang yang saya sayang dan cinta nie . . 

Saya harap 1 hari nanti awak akan cari saya balik . . Tapi kalau awak nak datang pada saya semula saya harap awak dah berubah .  . Berubah sepenuhnya . . Bukan awak yang sekarang . .
Jangan disebabkan semua nie yang awak dah lakukan membuat awak terikat dengan dia dan awak harus dengar cakap dia . . Saya doakan awak selamat . . 
Jika awak dah betul-betul berubah n awak ingin bersama saya seperti dulu , saya akan terima sebab saya rasa takde perempuan lain yang boleh ganti awak dalam hati saya ini . . 
Saya cakap nie saya maksudkan . . Saya taknak benci awak . . Saya nak hidup bersama awak 1 hari nanti . . Membuatkan impian saya tercapai . . 

Saya akan terus berdoa dan memohon agar Allah buka pintu hati awak utk berubah sebelum terlambat . . Jangan ingat saya tak mahukan awak lagi walaupun awak dah buat saya mcm nie dan perangai awak mcm nie . . Belajar lah dengan matang sayangs . .
Sekarang saya hanya berharap kita akan seperti dulu . . Seperti pasangan paling bahagia dalam dunia . . Tapi kalau disebabkan pesan saya nie semua buat awak benci saya . . Saya
tak dapat nak cakap apa-apa dah . . Saya cuma boleh berharap sajae . . 
Teruslah block no saya w-app saya w-chat saya . . Kalau itu boleh membuatkan awak lebih bahagia . . Terima kasih awak . . :)

Inilah lumrah hidup kami . . Orang ketiga menjadi persoalan . .
Walaupun aku senyum tak bererti yang aku bukan dlm kesedihan atau sengsara bila hubungan kami nie jadi mcm nie . . Doakan kami . . :(

Masih
cintakan kau 
wahai insan
Yusz

No comments:

Post a Comment