Friday 26 April 2013

Starting From Now Her Choice :)

Hari nie dia ckp kat aku "Kita ikut haluan masing-masing" . . Tak dapat aku nak ckp pape dah 
lepas dia cakap mcm tuh kat aku . . . Mimpi Buruk bagi aku . . .
Aku terima dengan seadanya daripada kata-kata dia . . Aku kesian kat dia
tapi dia tak kesian kat diri dia sendiri . . Aku hampa sgt bila dia jadi macam nie . .
Semua salah aku ke . . ? Aku rasa tak . . Selama nie aku larang aku pesan aku nasihat 
Tapi dia tetap buat . . 
Dia cakap dia bukan bini aku . . Yesss . . ! ! Aku tak nafikan yang dia cakap tu betul . . Tapi 
dia kene ingat . . Aku ada hak nak larang semua tuh sebab aku cinta kan dia n aku ade 
impian yang 1 hari nanti aku nak buat dia jadi ISTERI aku . . Isteri yang xde
sejarah hidop waktu seperti sekarang . . Aku terima dia seadanya sebelum nie . . 
Tapi aku tak leh terima dia sekarang dengan sikap mcm nie . . Sikap jujur mana . . ? Takda langsung . . Aku cakap nie aku cakap tuh dia nafikan sedangkan semua nie
betul . . Awak tau tak saya sedih awak mcm nie . . 

Awak balas kebaikan saya selama nie mcm nie ke . . ?
Awak sedar tak apa yang awak buat sekarang . . ?
Awak sedar tak ape yang awak buat sekarang boleh mendatangkan keburukan . ?
Awak sedar tak yang awak sedang tipu lelaki yang cintakan awak . . ?
Awak lakukan semua ni utk saya . . ? 
Awak lakukan semua nie buat saya kecewa buat saya sedih . . ? 
Awak sedar tak . . ?

Awak , saya tak larang awak nak enjoy . . Tapi cara awak nie salah . . 
Yess . . ! ! Mmg mama pernah cakap kat awak enjoy tu enjoy jugak . . Pelajaran di utamakan . .
Mama ckp mcm tuh kat awak, bukan dia suruh enjoy mcm cara awak sekarang . .
Pernah tak awak pikir kalau mama tau awak enjoy mcm nie , mama taw 
awak buat mcm nie belakang dia pe dia akan rasa . . ?
Saya jaga awak , saya ikut cakap awak selama nie sebab nak bertanggungjawab atas 
diri Razli Fazzira yang dulu . . Bukan sekarang . . 

Yess awak . . Saya tak perfect tapi saya nak cakap awak kene hargai saya . .
Saya tak ungkit tapi saya mohon awak faham apa saya katakan nie . .
Saya manusia jugak . . Ada perasan . . Bukan robot . .
Awak tahu tak kawan awak tuh selalu salahkan saya sedangkan bukan salah saya . .
Diorg anggap semua nie salah saya . .  

Awak sendiri ckp nak ikut haluan masing-masing kan . . ? Okay saya terima dengan hati terbuka . . Tapi saya harap sgt 1 hari nanti awak akan sedar semua yang saya cakap kan nie . .
Lepas awak sedar semua nie saya boleh terima awak tp dgn 1 syarat . .
Awak berubah sepenuhnya . . N saya taknak awak contact lgi dgn orang tuh . . Awak
tau sapa yang saya maksudkan tuh . . Saya ckp sekarang sebab lepas ape yang dia
buat kat awak sekarang saya takut dia akan ungkit dan takkan lepaskan awak . .
Awak ade akal . . Awak boleh pikir . . KL cara kehidupan lain n sifat orang n cara org kat sana lain . . Jangan disebabkan tindakan awak sekarang dia akan buat something yang 
awak tak sangka . . Renungkan lah . . 

Berubah lah sepenuhnya if awak nak kita kembali jadi 1 hati yang paling
bahagia dalam dunia . . :)

Aku taknak jadi kejam n aku taknak dianggap kejam disebabkan 
semua benda yang jadi sekarang . . Semua pilihan awak . .

nothing can
say from
Yusz
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment