Friday 7 December 2012

Jauh Dimata Dekat Dihati


Okay ,abaikan background kat blakang tuh .For final exam ,im wearing Baju Kurung .Buah hati tersayang sangat suka melihat aku berpakaian seperti ini .Keayuanku nyata terserlah .Haha just kidding .Jam menunjukkan pukul 3.00 am .Hari niy overnight dgn membe aku coz cuti sem dha bermula .Takut nanti rindu pulak .Hhuu. .
Lagy 2 hari nak meet up buah hati tercinta . Err ,i miss her . Sayang ,saya Rindu awak sesangat . Rasa nak menjerit kat satu dunia bagitau yg IMISSYOU,myDear .


Cinta jarak jauh niy memang banyak dugaan . Kadang-2 aku sendiri tak dapat menanggung rindu yang membara niy . Awak ,kenapa kita jauh ?Hmm .. Bila ingat awak je airmata mesti rasa nak mengalir . Tak sanggup menanggung rindu niy tp saya tetap kuat . Sekurang-2nya awak ada usaha nak jumpa saya . Walaupun kita jauh tetapi saya tetap rasa kehadiran awak . Hari-2 saya selalu ceria dgn adanya awak .        

 Sayang ,terima kasih di atas segalanya .. Selama ini kumencari kebahagiaan telah pun kau berikan dgn melimpah ruah .. Ku amat menyintaimu ,tidak mungkin ku akan menemui lelaki sebaikmu dan mampu menyayangiku sepertimu .. Ku teramat bertuah krn Allah telah mengurniakan dirimu kepadaku .. Sayang ,ku tak sanggup berjauhan darimu krn bila seminit berjauhan kurasa terlalu merinduimu .. Ku berdoa agar cinta kita kekal ke penghabisan nafasku ...

MeLoveYou ,
Fairus

No comments:

Post a Comment