Thursday 6 December 2012

Maafkan Saya . . .

Awak , Saya Minta Maaf . . . :(


Hari nie aqu ase bersalah sgt dengan sayangs aqu sebab aqu buad dye mcm tuh . . Buad sampai dye trase dengan aqu . . Aqu betol-2 xsengaja . . :(  Yesss aqu taw dye risao kan aqu tapi aqu xberniat langsung nk wat smpai dye terasa . . 

Awak . . . Saya  minx maaf sgt-2 . . Awak tak pakse saya pun smlm . . Awak wat cm tuh sbb awak risao kan saya . . Tapi saya xpaham awak . . I'm sorry . . Saya okee so awak jgn risao oke . . Lepas nie saya xdegil cm nie dha . . Janjy . . Awak , saya pun taknak kehilangan awak . . Saya just ade awak jee . . Saya minx maap smpai wat awak susa aty n bnyak pkir smlm smpai awak tido lewat sedangkan ari nie ade exam . . emm 

Ari nie dye ade exam . . Aqu doakan dye dpt pointer GEMPAK . . Smlm dye tido lewat , so ari nie dye penat sgt . . Aqu paham . . So aqu nak dye rehat jee ari nie . . Bia lha xmsg pon janji awak rehatkan badan tuh oke sayangs ;) . . Esok dye ade exam lagi so aqu harap dye dpt jawab dgn baik . . Sayangs , saya ade oke saya support dri tepi awak . . Caiyok-2 . . :)  Sape-2 yg ade singgah blog nie ari nie aqu harap korang sumbangkan doa korang utk BUBU aqu nie . . hehe 

So ari nie just nie je aqu nk kongsikan . . Oke lha sayonara . . 
Assalamualaikum . . ! ! !
writer this post
Yusz

No comments:

Post a Comment