Tuesday 4 December 2012

Mulai Sekarang Aqu Nak Ubah Semua Kembali Pulih . .

Hyee reader kat blog nie . . Hari nie aqu happy kot walaupun tngah sakit-2 nie . . Time aqu xsehad ke ape aqu suke bile dye CARING pasal aqu . . Aqu rse diri aqu nie still ade yg ambil berat . . Kita gaduh ape semua tapi kite still brsama kan . . Terima kasih atas segalanya . . Kita berusaha sama-2 untuk jadi pasangan paling bahagia dlm DUNIA nie oke . . 

Lepas nie if ade apa-2 kekurangan awak tlg bgtaw saya ea . . Kita sama-2 usaha untuk mengubahnya . . Saya minx maap if saya ragu-2 dgn awak or ape-2 . . Saya sayangs awak sgt-2 walaupun awak ade wat salah ke ape . . Saya tak pernah bencikan awak . . Dan jgn wat somethng yg bole buad saya bencikan awak . . Pls saya merayu . . 

Kepada pelawat-2 di blog kami , aqu nak bgtaw if nak marahkan TEMAN hidop korang tu jgn lha marah smpai bencikan dye . . Setiap kesalahan pasti kita boleh bg or dptkan kemaafan . . Sedangkan ALLAH maha pengampun . . So apa slhnya if korang pon begitu . . Tngok kami berdua sentiasa mcm nie tapi kami still bersama . . Sekarang aqu masih xpaham TEMAN aqu nie mcm mne sepenohnye ibarat 99/100 . . Walaupun kami dha lama tapi aqu still berusaha untuk paham dye sepenohnye . . If korang dha paham TEMAN korang sepenohnya mesti korang akan bahagia . . 

Mlm nie just nie jewp yg aqu boleh kongsikan sebab aqu baru balik keje nie . . Letih sgt . . Aqu ambil sikit je mse utk luangkan kat blog YUSRA nie . . Aqu luangkan masa kat blog nie utk luahkan prasaan dan untuk kongsikan bersama korang . . ENJOY . . ! ! !

Assalamualaikum . . . ! ! !

writer this post
Yusz

No comments:

Post a Comment