Tuesday 4 December 2012

Awak Kesayangan Saya :/

 Walaupun awak bukanlah CINTA PERTAMA saya, tapi jauh di sudut hati saya mengharapkan awak CINTA TERAKHIR saya .. sebab awaklah, saya belajar erti SETIA, JUJUR, SABAR, IKHLAS, TABAH dan REDHA dgn takdir yang ALLAH SWT berikan ..   

      Hari niy takde ape yg best .Semuanya membosankan ,nak packing barang pun malas .Tinggal beberape hari je lagi nak cuti sem .Semuanya disebabkan pergaduhan malam tdy .Gaduh besar ke ? Tak kod tp bila dia cakap aku tak sayang dia ,dia silap .Aku sayangkan dia .Tak semestinya aku bz nd tak meseg dia b'maksud aku tak sayang dia .Awak kne ingat ,sesibuk mane pun seseorang perempuan dia tetap ingat kat orang yg dia sayang .Awak ,saya kejam sangat ker ? :( Saya tak penah lupakan awak .Saya tak suka bergaduh dengan awak .Bila bergaduh mulalah saya rasa tak tenang .Bila kita selalu bergurau senda ,awak nak tau ape yg saya rasa ?? Saya rase dalam dunia niy ,kita berdua lha pasangan yg paling bahagia .Awak ,tolong jangan ragu-ragu dengan cinta dan sayang saya pada awak . Awak yg terAKHIR dalam hidup saya .Ingat tu ~Saya harap hubungan kita kembali pulih :'/

No comments:

Post a Comment