Friday 11 January 2013

Terima kasih Segalanya..

Haii Assalamualaikum..**Selesai suda bce post dia yg panjang tuh. Membebel je orang tua nih. Len kali tido basuh kaki neh men tido jeh tuh yg berjage kul 4pg uh. Hehehe.. Papa ooh papa.. Thanks sesangad coz still sabar dgn mama. Ye betul cakap papa.. Kalau laki len dha Move on dri life mama. Pasal mimpi papa tuh jgn lah dipikir sangat k, nanti papa stress pulakk mama tau papa bermimpi sebab rindu mama. Papa menangis sebab takut kehilangan Mama. Papa jaga sebab sayang mama. Papa berdoa sebab papa cinta mama ♥. Btw Im realyrealy lucky bcoz i've a god boyfie. Mama harap hubungan kita sentiase kekal even mama always make mistakes. Mama akan cuba berubah jadi yg lebih baik tuk papa. Tp papa, kenapa kita jauh? Mama sunyi taw tk? Mama nk papa slalu ade kat mama.
Papa habis sem nanti papa carilah keje yg dekat dgn mama k? Insyaallah, bila papa dekat dgn mama, semuanya boleh berubah. Berubah menjadi hubungan yg lebih bahagia. Papa... Maafkan mama krn slalu buad papa marah, maafkanla mama krn slalu jdi beban utk papa, maafkan mama bila mama tk sanggup bejauh dri papa.. yg pasti mama sentiasa cintakan papa. Utk pengethuan papa, mama memang mudah berkawan tp bila mama berkawan dgn someone tuh dalam hati mama tertanya 'kenapa dia tk macam papa ea ?' Betul papa,mama tk tipu pun. Kadangkadang mama berharap sangad orangorang yg ade kat sekeliling mama tuh adalah papa. Tp papa adalah Satu dalam Seribu. Mama tk nak dha orang lain k. Taknak! Hanya papa yg memahami mama. Hanya papa yg dapat terima mama seadanya. Hanya papa yg pandai melayan karenah mama. Hanya Papa.! 


 ღ Cinta  mengajar kita untuk tabah . Rindu mengajar kita untuk sabar . Sayang mengajar kita erti mengalah . Awak mengajar saya untuk menghargai...

Terima kasih sbb berniat nak jadikan saya sebahagian drp hidup awak.
         ✓ Im sexy and I know It ..
Now, aku nak storymory pasal Date kitaorang harituh. Ini first time aku pakai macam nih time hangout dgn dia. Seriously,dia memang tk selesa tgk aku berpakaian macam nih. Masa nak hang tuh aku dha tnye bole tk nk pakai macam nih tp dia cakap ekot mama lah. Masa jenjalan kat TimesSquare tuh dia macam tk puas hati je tgk aku pakai mcm nih. Hahaha sumpah lawak! Time nak naik escalator, dia akan suh aku naik dulu then dia akan cover blakang aku. Hahha bukan nampak pun tp dia risau dia tknak orang lain tengok bini dia punya tutttttt. Hahhha :D Mama mintk maap k papa. Cian dia masa tuh risau sangat. Aku tahu dia terlalu sayangkan aku sebab tuh dia tk suka aku pakai seksiseksi. Next time mama pakai elok siked dr yg neh ok? Ulang suara, "Elok Sikit". Hihihi xD 

Bila aku nak update blog neh aku tk suka concentration aku diganggu. Papa, sorry tk reply mseg nd tk angkat call papa. Mama nk habiskan masa kejap kat blog kita nih. To readers, aku nk share something kt korang tentang orang yg tk sepatutnya korang sia-siakan..

 Tak kisahlah setegang mana pun situasi kita, dia tak kan mengalah dgn kita kalau dia dah betol betol sayangkan kita kan 
 Bila dah sayang kita, dia tetap sabar dengan kita walaupun kita tak text dia, and tak call dia. Dia selalu tersenyum walaupun sakit hati..

Takda orang pun yang sempurna, tapi bagi saya awak lah yang sempurna dalam hidup saya, tak kisahlah org nk ckp apa janji kita bahagia 
Ya allah, Aku bermohon pada mu kalau dia jodohku jangan lah kau hilang kan rasa cinta dan kasih sayang didalam dadaku ini ya allah. Amin...
 ℒℴѵℯ Fairus ..

No comments:

Post a Comment