Sunday 2 December 2012

Kerana Kau Aqu Sanggup Buad Apa Saja :(



Hari nie aqu dha lakukan sesuatu yg paling berat utk aqu lakukan sebelom nie . . Aqu lakukan sesuatu nie sebab aqu xnk menjadi seorang yg tak brguna dan seorang yg merosakkan sesuatu benda . . 

Aqu sanggup buad ape saje janji dye happy dgn ape yg dye nak buad . . Aqu hanya mampu menegur sesuatu yg mungkin akan brlaku sesuatu prkara buruk akn terjadi . . Aqu just nk dye tau sesuatu yg dye buad . . Aqu bukan nak melarang ke ape just aqu xnk kehilangan dye dri idop aqu .  Walaupun aqu tegor pe smue tak bererti yg aqu xtaw diri aqu nie pon x PERFECT . . Aqu cuma nak mempertahankan hubungan aqu nie rosak or ape-2 dripada sesuatu yg buruk . . Aqu buad semua nie sebab aqu sayangkan dye . . Aqu minx maap lao aqu ade wat salah ngn dye . . Aqu harus paham perangai dye n aqu nk dye paham perangai aqu jugak . . 

Bia lha dye dgn cara dye . . Aqu hanya berserah pada perkataan PERCAYA n REDHO dlm hubungan aqu dan dye . . Xde sapa dha tmpat aqu nk luahkan mende nie . . Just kat blog bernama YUSRA nie je lha tmpat aqu nk mengadu n nk luahkan perasaan . . Dlm hubungan percintaan aqu BENCI bila dtgnya org ketiga . . Kalo nk diikutkan semua org BENCI perkara nie jadi kat semua org kan . . Tu lha , nk wat cmne sebab aqu sayangkan dye n aqu percaya kan dye n aqu nk dye happy aqu sanggup wat sesuatu yg berat utk aqu lakukan . . Bia lha saya tak ckp cmnie kat awak . . BETTER saya luahkan kat dlm nie jee . . Walaucmne pon saya bahagia dgn awak n lao bole saya nk menjerit kat tmpat yg 1 DUNIA bole dgr yg saya ckp saya CINTAKAN awak . . Setelah apa yg saya lakukan nie saya harap awak akan hargai saya dgn lebih baik . . Bukan nk bangge diri ke ape , tak semua lelaki yg sanggup lakukan seperti mana saya lakukan nie . . Awak saya just ade AWAK sahaja . . :( 

Nie jee lha yg aqu nk luahkan pgi-2 buta cm nie . . Aqu harapkan HARI ESOK lebih baik daripada HARI INI . . 
Assalamualaikum . . ! ! !

writer this post
Yusz

No comments:

Post a Comment