Sunday 23 December 2012


              Assalamualaikum :) Hii ,lame dha aku ta mengupdate blog niy sampai password pun boleh lupa . Ape dha aku niy --' Hemm hari niy aku nak story sikit . Pada 22.12.12 , Buah hati datang rumah , dha sebulan 17 hari tk meet akhirnya dapat jugak jumpa . Punya lha semangat aku hari tuh ,aku duk mengemas umah ,dduk dapur tolong mama buat laksa nd y special utk dea aku buat dadih . Hahha actually mende tuh je y aku pandai buat .
Oke ,aku memang ta sangka dea nak bg Bear 'gemok' y dalam plastik tuh kat aku . Anyway ,thanks sayangg . Nampaknye aku ada peneman baru lah . Sukasuka :') Dea ada bgy aku baju ,naseb baik muat . Yela aku kan dha nak kearah kegemukkan hehe . Nak diet buah hati cakap tapayah . Dea terima aku apa adanya . Y pasti baju y dea bgy tuh aku bole pakai . Nanti aku update ok?
              Makin hari makin sayang maka makinlah rindu . Hihi bedal jela labu . Cuti sem niy buat aku lemah dduk rumah lama-2 . Tk sabar nk meet housemate aku . Mesty banyak story . Rumah baru ,orang baru . Harap budak rumah y baru sekepala macam sebelum niy . So , 'Gemok' aku niy akan ku angkut ke Puchong . Peneman kemana sahaja .
 Okay lah ,setakat niy shj y dapad aku update . Aku nak berangkat dha . Sahabat tersayang 'Lynn' nak datang umah . Nanti aku dha balik Puchong aku update lagy ok? Utk my sayang ,ilebiu . Alwayss . MUAHMUAH :*

No comments:

Post a Comment