Thursday 29 November 2012

Pandang kiri pandang kanan . Bestnye tengok membe aku tidur . Aku niy ntah bile nak tido . Mate mengantuk tp tangan nak menaip je . Bukak blog then edit-edit ape yg patut . Sambil mengedit tak prasan pulak ade text drpd 'MyDear' . Tengok phone ade 2 mseg dr dea . Dea cakap aku ego ,keras pale tp xpela . Mungkin betul ape yg dea cakap . Aku patotnye pujuk dea bukan senyap je . Aku sedih ? Terase dgn mseg dea tuh ? Huh dea lgy sedih dgn prngai aku y Keras Kepale nd Ego niy :'/ Beberape minit je dea dapad rehad then dea kene sambung keje balik . Aku tau dea still marah kad aku tp tanak mengaku . Walaupun dea suh abaikan tntang ape yg aku buad kad dea malam tdy tp care dea mseg aku tau marah dea belum reda . Susah hati aku pikirkan prngai aku niy y tak abez-abez susahkan dea . Tak patut aku abaikan dea . Aku slalu sangad buad dea sakit hati . Mata yang ngantuk + hati yang tak tenang buatkan aku nak lepak kad lua . Lagi sakit jiwa aku duk terperap lam umah . Then aku ajak membe aku yg puas tido niy lepak kedai mamak . Tak sampai 5 minit buah hati aku text . Ouh ,niy masa rehad dea yg kedua . Aku engad dea dha tak mrah kad aku tp care dea mseg tetap sama macam tdy . Hemm sabar k sabar . Sape suh kau layan dea mcm tu ,ni padahnye.. Dea sambung keje nd aku still dok edit blog niy . Semangad sgt aku nak kemaskini blog kitaorang niy . Penat pun ade mane taknye dr pagi sampai malam aku mengadap lappy niy tp takpe mungkin niy satu-satunya tempat kitaorang bole luahkan perasaan masing-masing . Eerhh penad ,cukup lha mengemaskini . Now , aku nak tunggu dea habis keje . Mase utk memujuk . My fake smile :)

No comments:

Post a Comment