Friday 9 November 2012

Bertemakan Purple


8 July 2012
Dah sebulan lapan hari kita kapel akhirnye kite deal jugak nak meet . So ,this is our first date . Time niy aku ade test lesen kad Kuala Pilah,N.9 . Mula-mula b'debar jugak . Mane taknye ini kali pertama nak bersua muka . Bila dea sampai je kad tempat aku test lesen niy . Aku nampak dea b'baju Purple . Err b'debar-debar . Perlahan-lahan aku ge kad dea then aku ajak dea lepak kad satu tempat . Borak punye borak tiba-tiba cikgu yg ajar aku bwk kete tuh panggil . Tersipu-sipu malu aku dibuatnye --' Bila jumpa je dea hati aku kuad merasakan dea yang TERAKHIR utk aku . Pic sweet kad atas ney taken by my sis :) Berad hati nak lepaskan dea balik . First date y terlalu singkat , sblum dea balik aku salam dea dulu . Hhu sudah jadi kebiasaan aku utk b'salam dgn org-org y aku sayang . Lupa nak bgtau ,kitaorang berbaju purple bukan sebab kebetulan tp kita dha deal nak bertemakan PURPLE utk first date kami . 

No comments:

Post a Comment